مطالب جالب و مفید را از همه جا جمع آوری میکنیم

  • ۰
  • ۰


کتاب عشق را بجویید تا بیابید

کتاب عشق را بجویید تا بیابید

کتاب عشق را بجویید تا بیابید

کتاب عشق را بجویید تا بیابید در زمینه انتخاب همسر مناسب است و کسانی که برای انتخاب همسر خود مشکل دارند کتابی بسیار مفید است.
آیا در انتخاب همسر مناسب، مشکل دارید؟ حتما کتاب عشق را بجویید تا بیابید را مطالعه نمایید.
چگونه خود را برای از راه رسیدن همسر آینده تان آماده سازید؟
چگونه در دوران مجردی از خودتان مراقبت و مواظبت کنید؟

اثر دکتر : باربارا دی آنجلیس
ترجمه هادی ابراهیمی
سال چاپ کتاب : ۱۳۸۵
تعداد صفحات : ۶۰

بخش اول کتاب عشق را بجویید تا بیابید

این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه می توانید فرآیند یافتن همسر آینده تان را تسریع کنید و به قولی به آن شتاب دهید.
شاید بتوان این کتاب را نسخه کامل شده و متمم کتاب دیگر آیا تو آن گمشده ام هستی؟ نیز دانست
در این کتاب در مورد بحث هایی مثل چگونه می توان خود و زندگی را آماده ورود همسرتان کنید.
دلایل و انگیزه های نادرست درگیر شدن در روابط و چگونگی بهره بردن از آنها و اندکی نیز درباره روابط جنسی صحبت شده است.
و یا موضوعات دیگری مثل دلایل نادرست شروع رابطه یا ازدواج کدام اند نیز در کتاب عشق را بجویید تا بیابید نیز ذکر شده است.

در کتاب عشق را بجویید تا بیابید علاوه بر موضوعات کلی انتخاب همسر آینده و نحوه برخورد با همسر راهکار هایی نیز به افراد جوان نیز توصیه شده است که در دوران مجردی، اموزش هایی درمورد برنامه ریزی برای آینده بهتر و انتخاب همسر ایده آل شده است و پس از آن روش ها و خط قرمز های روابط جنسی قبل از ازدواج نیز برای افراد مجرد نیز اشاره شده است .

در این کتاب دلایلی برای شروع رابطه نیز بیان شده است که بسیار کارگشا هستند از جمله برای کسانی که حس تنهایی دارند و مدتی است سخت در تلاش هستند که فردی را انتخاب کنند برای شروع رابطه نیز توصیه هایی شده است که شک نداشته باشند که رابطه آنها با شکست روبرو خواهد شد .

شما عزیزان پس از پرداخت آنلاین بر روی گزینه دانلود کتاب عشق را بجویید تا بیابید کلیک نمایید و آن را دانلود نمایید .

برای دیدن کامل متن بر روی متن قرمز رنگ : کتاب عشق را بجویید تا بیابید کلیک نمایید . 

نظرات (۱)

مقاله خوبی بود

  • کسب و کار اینترنتی وبکیما
  • آکادمی کسب و کار اینترنتی وبکیما مجموعه ای از آموزش وردپرس از قبیل نصب وردپرس ، آموزش های ویدیویی وردپرس و دوره های آموزشی وردپرس است ، قالب وردپرس از قبیل انواع قالب های وردپرس فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی ، فروش فایل و غیره و همچنین افزونه وردپرس از قبیل افزونه های وردپرس برای بهینه سازی سئو و سرعت وردپرس ، افزونه های امنیتی وردپرس ، افزونه های پروفایل ساز ، افزونه های صفحه ساز گرافیکی و غیره است ،آموزش های راه اندازی انواع سایت و کسب و کار اینترنتی ، آموزش سئو  و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو از قبیل گوگل ، آموزش طراحی سایت  های حرفه ای و مدرن و خدمات کانفیگ امنیتی وردپرس برای جلوگیری از نفوذ هکرها به سایت های وردپرسی و همچنین خدمات طراحی انواع طراحی سایت های فروشگاهی ، شرکتی و شخصی و هر مدل سایت که شما بخواهید است که به راه اندازی انواع کسب و کار اینترنتی کمک می کند. سئو وردپرس یک مبحث گسترده و حرفه‌ای است و شما برای پیشبرد سئوی سایت وردپرسی خودتان هم باید با سئو آشنا باشید هم با وردپرس. وردپرس یک سایت ساز حرفه‌ای و رایگان است، و بهبود سئوی آن کاری غیر ممکن نیست، نگران نباشید. اگر می‌خواهید به پرسش سئو وردپرس چیست پاسخ دهم، باید بگویم سئوی سایت وردپرسی یعنی تمام کارهای بهینه‌سازی درون سایت وردپرسی را انجام دهید، چه این کار را با افزونه‌های سئو انجام دهید چه خودتان دستی مشغول کار شوید. البته که سئو حرفه‌ای وردپرس را باید از متخصص‌های وردپرس بخواهید. یک متخصص سئو وردپرس در ابتدا سایت شما را آنالیز می‌کند، از ابزارهای تجزیه و تحلیل استفاده می‌کند تا بتواند به اطلاعات کاملی از سایت دست پیدا کند. رسیدگی به وضعیت بهینه سازی سایت کار یک متخصص است و شما باید یک متخصص برای بهینه سازی سایت خود استخدام کنید، یا اینکه از آموزش‌های رایگان سئو سایت وبکیما استفاده کنید تا با اصول سئو کاملا آشنا شوید. بهمین خاطر پیشنهاد می‌کنم اگر نمیدانید سئو چیست ؟ از مقاله معرفی شده شروع کنید سپس با این راهنما ادامه دهید، اگر هم میدانید سئو چه اهمیتی دارد، سفت بچسبید که میخواهیم سئوی سایت وردپرسی‌تان را زیر و رو کنیم (: منبع : سئو وردپرس آکادمی وبکیما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی